Frågor och svar om att logga in på bouppteckna.se
Du beställer mobilt BankID från din bank. Sedan laddar du ner BankID-appen på din mobil eller surfplatta.
Vi har valt mobilt BankID för att det är enkelt för dig att använda och säkerställer att dina uppgifter hanteras på ett korrekt sätt. Just nu finns tyvärr inget annat alternativ.
Inloggning med mobilt BankID
• Börja med att testa ditt BankID, så att det fungerar som det ska. På BankID:s webbplats kan du testa ditt BankID.
• Prova gärna med en annan webbläsare, till exempel Chrome.
• Det kan även vara tillfälliga problem hos vår leverantör av BankID. Försök att logga in vid ett senare tillfälle eller kontakta oss på 0770-17 62 92 så hjälper vi dig med ditt ärende.
Inloggning med lösenord
• Just nu går det tyvärr bara att logga in med Mobilt BankID.
Saknar du svenskt personnummer hjälper vi dig med dina ärenden på telefon. Kontakta oss på 0770-17 62 92