Frågor och svar om att logga in på bouppteckna.se
![QA](https://www.bouppteckna.se/wp-content/uploads/2020/05/QA.png)
Du beställer mobilt BankID från din bank. Sedan laddar du ner BankID-appen på din mobil eller surfplatta.
![QA](https://www.bouppteckna.se/wp-content/uploads/2020/05/QA.png)
Vi har valt mobilt BankID för att det är enkelt för dig att använda och säkerställer att dina uppgifter hanteras på ett korrekt sätt. Just nu finns tyvärr inget annat alternativ.
![QA](https://www.bouppteckna.se/wp-content/uploads/2020/05/QA.png)
Inloggning med mobilt BankID
• Börja med att testa ditt BankID, så att det fungerar som det ska. På BankID:s webbplats kan du testa ditt BankID.
• Prova gärna med en annan webbläsare, till exempel Chrome.
• Det kan även vara tillfälliga problem hos vår leverantör av BankID. Försök att logga in vid ett senare tillfälle eller kontakta oss på 0770-17 62 92 så hjälper vi dig med ditt ärende.
Inloggning med lösenord
• Just nu går det tyvärr bara att logga in med Mobilt BankID.
![QA](https://www.bouppteckna.se/wp-content/uploads/2020/05/QA.png)
Saknar du svenskt personnummer hjälper vi dig med dina ärenden på telefon. Kontakta oss på 0770-17 62 92